Motor yağı ve motor katkısı üreticisi, dört takımda bant reklama yatırım yaptı

Motor yağı ve motor katkısı üreticisi, dört takımda bant reklâma yatırım yaptı

 

Ekim 2016 – Alman motor yağı ve katkısı uzmanı LIQUI MOLY, Süper Lig’e adım attı. 2016/2017 sezonu boyunca dört takımda bant reklâm yapılacak. LIQUI MOLY’nin Türkiye Sorumlusu İbrahim Memiş, “Bu, şimdiye kadar Türkiye’de yaptığımız en büyük pazar yatırımı,” diyor.

 

Mavi kırmızı logo, Osmanlıspor, Antalyaspor, Gaziantepspor ve ligde yükselişe geçen Adanaspor’un kendi sahalarında yapacağı bütün maçlarda boy gösterecek. İbrahim Memiş, “Bu, marka geliştirme sürecinde attığımız ikinci adım,” açıklamasını yapıyor. “Şimdiye kadar atölyelerle iletişime yoğunlaşmıştık. Artık ikinci aşamaya geçiyor ve sürücülere ulaşmak istiyoruz.”

 

LIQUI MOLY sadece Almanya’da üretim yapıyor. Dolayısıyla Türk sürücüler de Alman sürücülerle aynı kalitede ürünler kullanacak. Süper Lig’de görüntülenecek reklâmlar, LIQUI MOLY’nin ana yurdu Almanya’da da yankı bulacak. Çünkü orada da televizyondan yayınlanan Süper Lig, birçok kişi tarafından izleniyor.