Thomas Pietsch (Editor-in-Chief “Profi-Werkstatt”), Peter Baumann (Marketing Director LIQUI MOLY), Dr. Ann-Katrin Klusak (Director Marketing Communications Messe Frankfurt) and Stephanie Halm (presenter and truck racer) (from left).

Profi-Werkstatt Best Brand 2016 – category oils and lubricants

LIQUI MOLY, ‘Profi Werkstatt’ (Profesyonel Atölye) adlı Alman uzmanlık dergisinin okurları tarafından yine en iyi yağ olarak seçildi

 

Eylül 2016 – Alman otomobil sürücüleri bu yıl da en iyi yağ markası olarak LIQUI MOLY’yi seçti. Marka, sadece otomobil sürücülerinin değil, SUV profesyonellerinin de ilk tercihi. Alman uzmanlık dergisi Profi Werkstatt’ın okurları LIQUI MOLY’yi ikinci kez en iyi yağ markası olarak seçti. Ödül, Frankfurt’taki Automechanika fuarında verildi.

 

Frankfurt’taki, otomotiv satış sonrası hizmet sektörünün en önemli fuarı olan Automechanika fuarında yapılan ödül töreninde, Profi Werkstatt dergisinin baş editörü Thomas Pietsch, ‘Talebin değil arzın yönlendirdiği bir piyasada markalar çok önemli bir rol oynar. Markalar müşteriyi yönlendirir ve satın alma kararında duygusal bir artı değer sunar. Okurlarımız iş hayatlarında gün boyu markalarla temas kurar ve hangi markaya güveneceklerini bilirler, dedi.

 

LIQUI MOLY Pazarlama Müdürü Peter Baumann, ‘Yağlar ve kayganlaştırıcılar’ kategorisinde birinciliği korumalarına tam da bu nedenle büyük önem veriyor: ‘Profi Werkstatt okurları, işinin erbabı kişiler. Markalar ve markaların sunduğu hizmetler konusunda yüksek beklentileri var. Ürünlerin üstün kalitede olması onlar için önemli birkaç noktadan sadece biri. Birinci sınıf servis de aynı derecede önemli.’ Bu bağlamda, yağ ve motor katkısı uzmanı şirketin sunduğu hizmetler arasında, uzmanlardan uzmanlara kişisel danışmanlık hizmeti de var. Peter Baumann, sözlerine, ‘Bu artı değer bizi rakiplerimizden ayırıyor ve LIQUI MOLY markasını çekici hale getiriyor,’ diye devam ediyor. ‘Otomobil sektöründeki başarı formülümüzü, hizmet ve arazi araçları sektörüne de yansıttık. Profi Werkstatt dergisinin en iyi marka ödülü, doğru yolda olduğumuzu ve başarıya giden bu yolu takip etmemiz gerektiğini kanıtlıyor.

 

Profi Werkstatt uzmanlık dergisi, Frankfurt fuarıyla işbirliği içinde, okurlarının marka tercihlerini belirledi. Elemede, 20 kategoride 218 marka yer aldı. Oylamaya toplamda 23.000’e yakın kişi katıldı.